FLORA FILM FEST 2018

vloženo: 03.07.2018           komentářů: 0

Rádi bychom vás do "letního kina" u scény Samba ve Smetanových sadech pozvali na promítání dnes, tedy v úterý 3.7. od 21.30 do 23.00 hodin, kde budeme přítomni, abychom Vám zodpověděli případné dotazy:-)

Jedná se o jedinečnou přehlídkou populárně-naučných filmů s floristickou a botanickou tematikou a vzácných filmových dokumentů z archivu Výstaviště Flora Olomouc. To vše promítané z klasického filmového pásu na plátno velikosti 5x3,2 m.

Letní promítání na Sambě FLORA FILM FEST 2018 má v parku jedinečnou atmosféru. Promítání z klasického filmového pásu je dnes již spíše unikátní záležitostí a raritou, kterou mohou návštěvníci prožít pod širým nebem na Výstavišti Flora Olomouc. Vstup je pro návštěvníky filmových večerů volný, počet laviček omezený, proto návštěvníkům doporučujeme vzít si deku s sebou pro větší pohodlí.

Promítání je vždy čtvrtek až sobota v čase 21.30 - 23.00 hodin. Tedy 28. - 30. června, 12. - 14. července, 19. - 21. července, 26. - 28. července, 2. - 4. srpna, 9. - 11. srpna, 23. - 25. srpna, 30. srpna - 1. září.

Program FLORA FILM FESTU 2018 je uveden závěrem pozvánky.

Více informací a případné změny termínů promítání s ohledem na předpověď počasí bude vždy uveřejněno na webu www.flora-ol.cz a na facebooku Výstaviště Flora.

PROGRAM FLORA FILM FEST 2018

cyklus I. ROSTLINA V PŘÍRODĚ

1. ROSTLINA A TÍŽE ZEMSKÁ

2. POHYBY ROSTLIN

3. ROSTLINA A TEPLOTA

4. ROSTLINY BEZ PŮDY

5. DOBYVATELÉ ŘÍŠE ROSTLIN

6. KOLOBĚH ŽIVOTA V PŘÍRODĚ

cyklus II. PÉČE O OVOCNÉ STROMY

1. VÝSADBA OVOCNÝCH STROMŮ I. + II. díl

2. ŘEZ DROBNÉHO OVOCE

3. ROUBOVÁNÍ

4. PŘEŠTĚPOVÁNÍ VZROSTLÝCH STROMŮ

5. ZDRAVÝ STROM = ZDRAVÉ OVOCE

cyklus III. KVĚTINY KOLEM NÁS

1. CHVÍLE PRO KVĚTINU

2. HARMONIE KRÁSY

3. DIALOG O KVĚTINÁCH

4. DOMOV A KVĚTINY

5. ČLOVĚK A KVĚTINA (německá verze)

autor: Mgr. Michaela Nováková

24.08.2018

„Umělce“ si převzala státní policie
Dnes před pátou hodinou ranní spatřila pracovnice Městského kamerového dohlížecího systému dvě osoby, které se pohybují na třídě Svobody u bankovního institutu a zde jedna z nich kreslí fixou na světelný reklamní panel. Na místo byli ihned vysláni strážníci, kteří dvojici zastihli v ulici Havlíčkova. Zde se devatenáctiletý mladík ke svému jednání přiznal. Pro podezření ze spáchání trestného činu byla na místo přivolána hlídka Policie ČR, která si mladíka převzala k dalšímu řešení.

23.08.2018

Auto není trezor
Včera k večeru zjistila hlídka při kontrolní činnosti na ulici Legionářská zaparkované vozidlo Škoda Rapid, které má stažené okénko. Vzhledem k tomu, že se ani po několika minutách k vozidlu nedostavil jeho majitel, kontaktovali strážníci operační středisko. Přes informační systém se podařilo kontaktovat majitele vozidla, který se následně na místo dostavil. Kontrolou bylo zjištěno, že z vozidla nic nechybí a ke stažení okénka došlo vinou závady na stahovacím mechanismu. Od začátku letošního roku strážníci řešili téměř dvě desítky obdobných případů.

23.08.2018

Netopýrovi se nechtělo z restaurace
Ve čtvrtek 23.8.2018 po čtvrté hodině odpolední přijalo Operační středisko Městské policie Olomouc telefonické oznámení, že do restaurace v ulici Švédská vletěl netopýr a nedaří se mu prostory opustit. Poté co přijali strážníci na místo, podařilo se jim netopýra nahnat k oknu a ten následně z místa vyletěl. Celá akce se tak obešla bez újmy na zdraví všech zúčastněných.

23.08.2018

Chvilka nepozornosti a telefon byl pryč
O tom, že nechávat osobní věci bez dozoru se nevyplatí, se včera před osmou hodinou večer přesvědčil padesátiletý muž v ubytovně na ulici Wurmova. Poškozený na místě strážníkům sdělil, že toho večera si odložil na postel v pokoji ubytovny svůj mobilní telefon, který měl v nabíječce a šel si zakouřit do kuřárny. Když se za několik minut vrátil, telefon se zde již nenacházel.

22.08.2018

Klíče zůstaly u auta
Všímavý muž včera v odpoledních hodinách na ulici Ladova kontaktoval strážníky Městské policie Olomouc s tím, že se zde na parkovišti u vozidla značky Citroen nachází svazek klíčů. Strážníkům se na místě nepodařilo kontaktovat žádnou osobu, které by klíče chyběly, a proto byl dán na vozidlo vzkaz, že budou k vyzvednutí na služebně v ulici Kateřinská. Před desátou hodinou večer se na služebnu dostavila čtyřiačtyřicetiletá žena, která prokázala, že je majitelkou nalezených klíčů i dotyčného vozidla a ty jí byly následně předány.